کوه پیمایی, گزارشات صعود

موقعیت جغرافیایی : جنوب شرق مهاباد

هدف اجرا : کوهنوردی برای خانواده

تاریخ اجرا ، زمان و مکان تجمع :  31 / 4 / 90  ، 30 : 5 صبح جمعه  ، کانون

سرپرست برنامه : آقای خالق قبادی ( گروه A  : عباس تاجریان ، گروه B  : آرش اسماعیل زاده )

امدادگر تیم : خانم سحر عبدی

تعداد نفرات شرکت کننده : 37 نفر

جمعه 31 / 4 / 90

صبح در دفتر کانون حاضر شدیم و طبق لیست نفرات شرکت کننده و اطمینان از حضور آنها ساعت 45 : 5 با دو دستگاه مینی بوس وارد جاده (مهاباد – سردشت ) شدیم . ساعت 20 : 7 به روستای کانی ره ش رسیدیم .

ساعت 30 : 7 کوهپیمایی را شروع کردیم و پس از گذر از جویبار های و درختان  دیدنی آنجاو 45 دقیقه کوهپیمایی در محلی مناسب برایصرف صبحانه اتراق کردیم . امروز تولد یکی از همنوردانمان بود ومراسم مختصری را در این جمع صمیمی برگزار نمودیم . پس ازصرف صبحانه اردوگاهی را در منطقه ای پر درخت برپانموده و به دستور سر پرست ، تیمرا به دوگروه A , B  تقسیم کردیم .

قله ای را انتخاب نموده و از دو جبهه غربی  و جنوب غربی  (گرده ، معمولی) در نهایت هردو تیم ساعت 13 قله را صعود نمودیم . مسیر فرود را انتخاب نموده و پس از ادغام تیم A,B در ساعت 15 : 14 به اردوگاه برگشتیم .

به استراحت و صرف ناهار پرداخته و پس از ترک منطقه و بازگشت به روستا درنهایت ساعت 30 : 21 به مهاباد بازگشتیم .

جمع بندی کلی : با فرارسیدن ماه مبارک رمضان آخرین برنامه کمیته کوهپیمایی دراین ماه به شیوه خوبی برگزارشد .

با تشکر : آرش اسماعیل زاده ( مخلص کاک فه رید J )